TELLIMISE TINGIMUSED
Navigatsioonipaneeli abil, mis asub kodulehe vasakul poolel, saate valida vajaliku alamjaotuse, kust saate Teile huvipakkuvaid tooteid ja nende kogust määrata. Iga ostja saab valida plaate neid oma ostukorvi lisades. Korvi sisu saab vaadata vajutades Ostukorv nuppu. Seal võite kustutada tehtud tellimust, tühjendada ostukorvi sisu või vormistada uut tellimust. Tellimuse vormistamiseks vajutage TELLI nupule, mis asub kaupade nimekirja all. Seejärel ilmub kauba tellimusvorm, kus tuleb täita kõik kohustuslikud väljad (tähistatud punase tähega). Peale kogu vajaliku informatsiooni täitmist vajutage TELLI nuppu. Peale seda saadetakse Teile kiri tellimuse kinnitamise kohta. Lugege kiri tähelepanelikult läbi ja kui avastate mõne vea, andke meile sellest võimalikult kiiresti teada.
Kauba staatus
Meie kaupluses on näha iga kauba laosoleku staatus.
On olemas - antud kaup on laos olemas ja Te saate arve kohe peale tellimuse vormistamist.
Vaarsti müügil – antud kaup ilmub meie laos määratud kirjelduses ajal.
Tellimisel - antud kaup on meie partnerite ladudes olemas. Tellitud kaupade arve saate eraldi. Peale tellimuse vormistamist helistab Teile meie töötaja ja täpsustab kauba saamise kuupäeva.
Ajutiselt puudub - selle staatusega kauba tellimisel täpsustab meie töötaja tellimuse võimalikuse ja hinna ning võtab lähimal ajal Teiega ühendust.
TÄHELEPANU: Korvi ei saa üheaegselt panna ülejäänuga kaupa staatusega TELLIMISEL. Antud kauba liik peab olema tellitud eraldi. Kui Te proovite korvi panna kokkusobimatu kaupa, annab süsteem Teile sellest märku ja kaubad korvi ei lisandu.
Kättetoimetamine ja tähtaeg
Me vaatameTeie tellimuse üle ühe tööpäeva jooksul. Seejärel anname me tellimuse üle kättetoimetavale teenindusele. Kohaletoimetamisviisiks Te võite valida Omniva või Smart Posti kaudu.