Tellimistingimused
Vasakul lehe servas asuva navigeerimispaneeli abil saate valida soovitud kategooria, kus on esitatud teid huvitavad tooted. Määrake vajalik kogus ja lisage toode ostukorvi.
Meie poes koostab iga klient oma tellimuse, lisades valitud tooted ostukorvi. Igal hetkel saate ostukorvi avada, vajutades vastavat nuppu. Seal saate:
- eemaldada üksikuid tooteid,
- tühjendada kogu ostukorvi,
- või vormistada tellimuse.
Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu „Telli“, mis asub ostukorvis toodete nimekirja all. Pärast kõigi vajalike andmete täitmist vajutage uuesti „Telli“.
Teile saadetakse e-kiri tellimuse kinnitusega. Palun lugege see hoolikalt läbi. Kui märkate vigu või ebatäpsusi — võtke meiega viivitamatult ühendust.
Kauba staatus
Igal tootel meie poes on üks järgmistest staatusetest:
- Laos olemas — toode on meie laos olemas. Arve saadetakse kohe pärast tellimuse esitamist.
- Varsti saadaval — toode saabub meie lattu kirjelduses märgitud ajaks.
- Ajutiselt otsas — selle staatusega toote tellimisel võtab meie müügijuht teiega ühendust, et täpsustada saadavust, hinna ja tarneaja.
Tarne ja tähtajad
Teie tellimus töödeldakse ühe tööpäeva jooksul, seejärel edastatakse see kohaletoimetamisteenusele.
Kohaletoimetamine toimub Omniva või SmartPosti kaudu.